סמוטריץ' לנתניהו: "אל תמרח את הציבור – תהיה אמיץ"

איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ' לנתניהו: "אל תמרח את הציבור – תהיה אמיץ"

לאחר הסרטון של ראש הממשלה בו הוא מאשים את ימינה כי ביקשו תפקידים יותר מכל מפלגה אחרת. שר התחבורה סמוטריץ' עונה לראש הממשלה ישירות

United Right party member and Israeli Minister of Transportation, Bezalel Smotrich attends the Srugim conference in Jerusalem on September 2, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ??????? ???? ???? ?????? ?? ??????? ????? ??????? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מגיב הערב (שלישי) לסרטון שהפיץ ראש הממשלה בו הוא מסביר כי הציע לימינה הצעה נדיבה ומנגד בימינה ביקשו 4 תפקידים בכירים יותר מהמפלגות החרדיות. סמוטריץ ענה לנתניהו ואמר: "‏אחלה סרטון רה"מ. אבל גם כשאתה בקמפיין תשתדל לומר אמת ולא למרוח את הציבור באמצעות ערבוב בין "שרים" ל"תפקידים".

לדבריו, "ימינה ביקשה 2 שרים, והחרדים קיבלו הרבה מאוד תפקידים בכירים. 3 שרים, 4 יו"ר ועדות (מהן כספים ששווה לשר בכיר), ועוד כמה סגני שרים. לא ביקשנו ולא הצעת שום דבר יותר מהם".

סמוטריץ' המשיך ותקף את התנהלות ראה"מ כלפיהם, "‏האמת היא שלא ניפגשת איתנו אפילו פעם אחת ולא ניהלת בכלל משא ומתן. החלטת מהרגע הראשון שאתה לא רוצה אותנו. וזו זכותך. אבל אז אל תצפה שנמליץ עליך בפני הנשיא".

בסיום דבריו אמר השר סמוטריץ', "מותר לך לרצות לפרק את גוש הימין. זה בהחלט לגיטימי. אבל תהיה אמיץ ותודה בזה".

 

הסרטון שהפיץ ראש הממשלה:

צילום: פלאש 90

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    סמוטריץ לא הימלצתם על נתניהו להרכיב ממשלה למה אתם רוצים תפקידים בממשלה ?